Viikonloppu oli ja meni, mut onneks loma ei ole vielä edes puoliks lusittu. Perjantaina oli Helsinki päivän konsertti Kaisaniemen  puistossa. Oli tosi kivaa vaikka aluks fiilis oliki vähä matalalla. Esiintyjät oli ihan sellasta perus kauraa, mut Sunrise Avenue oli ihana niinku aina ja se on jtn mihin en kyllästy! Konsertista suoraa lähinki sit Veikkolaan faijan luokse asustaa taas viikonlopuks, kun meil oli eilen mun veljenpojan 3v synttärit, ni mentiin sinne ja ylläri ylläri olioikeestaa kivaa, vaikka yleensä kaikki lastensynttärit on vaa jotenki ahistavia ja kauheeta pakkopullaa. Mut tosiaan oli kiva nähä sukulaisii ja muita tuttuja ja vielä kun sattu niin nätti päivä, oli siis aivan hiton kuuma! Vaikka pitäiski nauttii lämmöstä ku on koko kevät valitettu kylmää ja sitä ettei kesä jo tuu, ni kuitenkin heti ku tulee pari astetta lämpimämpää ni eiköhän kaikki melkeenpä valita kuumutta ja kuinka hiostavaa ilma oikee on ja kyllä mä kuulun myös niihin valittajiin ain sillon tällön. Mut osaan nauttiiki siitä lämmöstä ja varsinki ku ite en yleensä kuumuudesta kärsi vaan hirmuisissa helteissäkin mulla on ihan sopiva ja vähän lämmin, oon niin vilukissa et jos heltees tuulee ni oon pitkähihanen päällä ihan fine! Mulla ei oikeestaan ollu ees mitään mistä kirjottaa mut teki vaa mieli tulla kirjottaa ja aion tosiaan alottaa myös videoitten teon joten jos saisin kommentteihin toiveita/ideoita/ehdotuksia/aiheita mistä voisin tehä videoita, koska niiiin mielellään ne aloittaisin, nii ehdotelkaa, oikeest, pliis! XD Kuitenkin varmaan kaikki kunnolliset ehdotukset toteuttaisin, ku oon jotenki paljon luontevampi ku oon kameran edessä. Eli ideoita tulemaan ja se ois sit suihkuun ja nähää ens postauksessa. Moimoii